Blir det sol i midsommar hemma i Sverige eller inte...

Mitt problem är inte som de flesta annars har... de flesta vill att restresorna ner till Kreta ska gå ner i pris... jag letar desperat efter resor någotsånär prisvärda för att låta ungarna åka till mormor och morfar på semester.. Oftast brukar midsommarafton vara en bra resdag - bara jag som frivilligt flyger omkring den dagen speciellt om det är fint väder hemma i Sverige. Håll tummarna för mig och för att solen ska skina där hemma så att det inte kostar hela lönen att låta ungarna insupa lite svensk sommar i år oxå! Jag kommer tyvärr inte hinna insupa mycket svensk sommar denna gången, kanske en svensk eller möjligt vis dansk sommarnatt, blandat med doften av flygbränsle (stannar nog på flygplatsen för en snabb resa tillbaka till jobbet..) Skickar upp lite fina sommar bilder.. Man får njuta som man kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0