Mamma är här

Midsommar kom och gick och inte hann jag med att fira.. trodde faktiskt att det skulle vara på lördagen.. tar visst fel på dagarna mer och mer numera - idag tyckte jag att det skulle vara onsdag..

Mamma kom i gårkväll och stannar till fredag, sen tar hon ungarna och åker hem till Sverige! Kommer att sakna dem grymt som jag gör varje sommar men det är ju enda sättet att de ska få en rejäl dos svensksommar och det vill jag absolut inte att de ska missa. Att lära känna släkten där hemma rikitgt och ha minnen från min morfar och mormor och alla andra som finns kvar av de äldre!

Vi satt och spånade hur man ska komma in i den svenska vardagen med marknadsföring för fastigheter i Grekland. Kan ha kläckt ett guldkorn vi får se framöver ska bli lite intressant!

Har massa vackra bilder från sommarparadiset Chania som jag är lycklig nog att bo i - ska skjuta upp ett par och dela med mig av sommar, sol och hav!

Ha det BRA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0